[Pepparspray]: Minä osaan! [pienen vaatehuoneen maalaus]

22 Jul 2013

Minä osaan! [pienen vaatehuoneen maalaus]

Jotain ollaan vihdoin saatu (melkein) valmiiksi. Makuuhuoneemme yhteydessä oleva pikkuinen vaatehuone on vihdoin saatu kokonaan maalattua ja nyt odottelenkin enää hyllyjen maalin kuivumista, jotta saan laitettua tavarat paikoilleen. Alkuun täällä (ja makuuhuoneessa sijaitsevissa vaatekaapeissa) säilytetään meidän vaatteita, mutta ne siirtyvät isompaan (walk-in) vaatehuoneeseen kun saadaan se maalattua ja kellarissa odottavat kaapit asennettua. Sen jälkeen en tiedä mitä tässä huoneessa säilötään, vaatekaapitkin puretaan pois; vihdoinkin on liikaa säilytystilaa ;)






Tasoittelua. Meillä ei ollut saumanauhaa, eikä minun hermoni kestänyt sellaisen ostamisen odottamista, joten pakkeloinnissa meni tovi. Ja se oli kyllä todella hyvää harjoittelua. Oven vieressä olevalla seinällä oli iiiiso rako (näkyy alla oikealla), jota en lähtenyt tasoittamaan. Tuohon seinälle asennetaan hyllyt, joten rako ei tuolta mihinkään vilku :)


Mies maalasi katon, muuten jälki on täysin minun.


Ensimmäisen maalikerroksen jälkeen läikikästä seinää katsellessani olin kyllä jo todella epätoivoinen, hoin mielessäni "Miksen osaa, miksei tämä onnistu?!"
Siskoni yritti lohduttaa "No, se on vain vaatehuone... Ei kukaan sitä näe"
Maalin kuivuttua tulos olikin huomattavasti tasaisempi ja lähdin uudelle maalauskierrokselle vähän luottavaisemmin mielein. Ja sen kuivuttua! Hurraa! Minä osaan! Ylpeyden tunteella ei ollut rajoja, pyysin koko porukan sitä ihmettelemään, grilli-iltaa meillä viettäviä kavereita myöten. MINÄ OSAAN!
Onhan tuolla vielä pientä hiomista, jalkalistoja puuttuu, katossa roikkuva putki pitää kiinnittää ja maalata, seinälle jolla on sähkötaulu tullaan asentamaan hyllyjä, samoin tuonne rekin alle, ihan alas.
"Jos joku muu osaa, niin miksen minäkin?"-mottoni piti taas paikkansa. Harjoittelemalla hyvää tulee :)

Tästä rohkaistuneena, meinaan tämän viikon aikana käydä
meidän makuuhuoneen kimppuun.
Valkoista on luvassa sinnekin, kunhan löydän sopivan sävyn.


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Terveisin, Suvi Da Painter

2 comments:

Elisa LPP said...

Hyvältä näyttää :)

Unknown said...

Kiitos! Täällä yksi erittäin itse-ylpeä remppaaja! :D

Post a Comment

Kiitos viestistäsi ♥